Fiecare lucru are frumusetea lui, insa nu oricine o vede. Confucius





joi, 23 decembrie 2010

Jurnal 2003 - 2009

Oana Pellea, Jurnal 2003 - 2009, Editura Humanitas.

O carte dorita de multa vreme, dar...iata, a sosit si ziua in care mi-am facut-o cadou.
Chiar daca sta in urma unui sir luuung de carti care stau cuminti in biblioteca si-asteapta, aceasta va avea prioritate. Pentru ca modul in care Oana isi asterne gandurile, amintirile, bucuriile, tristetile, etc. este caracteristic unui om sensibil, corect, responsabil, ambitios, talentat. De unde stiu? Din librarie. Mai aveam putin sa ma asez intr-un colt si sa citesc.

7 comentarii:

  1. O sa caut si eu cartea, sper sa o gasesc la noi in librarii.Stiam ca lucra la carte si ma bucur ca a terminat-o!Imi place si mie Oana Pelea!Foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. QDO iti doresc CRACIUN FERICIT! bucurie, pace si liniste sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti doresc un An Nou plin de bucurii si fericire!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani!Sa ai un an numai cu bucurii, sanatate si timp sa lucrezi dupa dorinta, talentul si vointa ta!Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am citit-o, este o carte super sensibila dar destul de deprimanta. Jurnalul Oanei este intr-un moment trist al vietii ei. Spre final parca este o nadejde, dar am auzit, nu de la TV ci de la prieteni, ca din pacate Oana n-a scapat de depresie ...:(

    RăspundețiȘtergere